Sygnanet

Sygnanet to proste narzędzie do przyjmowania zgłoszeń od sygnalistów i zarządzania nimi: w 100 % poufne i bezpieczne dla Twojej firmy. Sygnanet szyfruje wszystkie zgłoszenia i załączniki od sygnalistów.

System jest zgodny z Dyrektywą o sygnalistach UE, projektem Ustawy o ochronie osób zgłaszających naruszenia prawa, RODO, Ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

4 wersje językowe dla odbiorców zgłoszeń, 12 wersji językowych formularza sygnalisty.

 

Dlaczego potrzebujesz Sygnanet?

Sygnaliści w Polsce są chronieni na mocy dyrektywy o ochronie sygnalistów i ustawy o ochronie osób zgłaszających naruszenia prawa. Każda organizacja zatrudniająca 250+ pracowników, instytucje publiczne zatrudniające 50+ pracowników oraz instytucje finansowe niezależnie od wielkości zgodnie z prawem są obowiązane do ustanowienia wewnętrznej procedury na potrzeby rozpatrywania zgłoszeń w tym ustanowienie wewnętrznego poufnego kanału do ich przyjmowania.

Sygnanet pomoże spełnić Ci obowiązek prawny! Oprócz ochrony przed dotkliwymi karami z kodeksu karnego dla zarządu, zyskasz:

  • w pełni szyfrowany poufny kanał, dzięki któremu masz pełną wiedzę na temat tego, co dzieje się w Twojej organizacji i możesz wprowadzać niezbędne zmiany zanim naruszenie zostanie zgłoszone na zewnątrz,
  • narzędzie do zarządzania zgłoszeniami z możliwością bezpiecznego korespondowania z sygnalistą, w pełni rozliczalne na wypadek kontroli zewnętrznej i zgodne z RODO,
  • możliwość przyjmowania całkowicie anonimowych zgłoszeń, dzięki którym pomożesz pokonać barierę strachu Twoim pracownikom i umożliwisz im swobodne wyrażanie obaw i niepokojów.

 

Co wyróżnia Sygnanet?

  1. Sygnanet to jedyny polski system zapewniający 100% poufność zgłoszeń – wszystkie zgłoszenia i załączniki są szyfrowane lokalnie, na urządzeniu zgłaszającego, nie na serwerze dostawcy narzędzia. Dzięki temu tylko odbiorca zgłoszenia ma dostęp do treści naruszenia.
  2. Możliwość dostosowania formularza zgłoszeniowego do potrzeb organizacji – formularz całkowicie anonimowy, z dowolnymi danymi lub opcjonalny – sygnalista może zdecydować, czy chce pozostawić wskazane dane.
  3. Spełnia wszystkie wymagania RODO i jest w pełni rozliczany na wypadek kontroli.
  4. Możliwość pracy przy zgłoszeniu jednej osoby lub całego zespołu ekspertów.
  5. W pełni bezpieczny – każdy użytkownik ulata własne hasło do logowania się do systemu i odszyfrowywania zgłoszeń.
  6. Dostępny na każde urządzenie i każdy system operacyjny – wystarczy tylko dostęp do Internetu.

Dodatkowo w cenie otrzymasz:

  • wdrożenie – indywidualne szkolenie z funkcjonowania systemu dla odbiorców zgłoszeń
  • dostęp do platformy wdrożeniowej z materiałami edukacyjnymi do wykorzystania od ręki dla odbiorców zgłoszeń i pracowników
  • dostęp do platformy wiedzy – szkoleń z różnych aspektów prawnych dotyczących sygnalistów z praktykami ALM, compliance i specjalizującymi się w tym temacie prawnikami
  • indywidualnego opiekuna klienta

 

Z systemu Sygnanet korzysta ponad 100 instytucji w całej Polsce, w tym urzędy, uczelnie wyższe, szkoły, firmy produkcyjne, ośrodki medyczne, banki, instytucje finansowe i wiele innych!

 

Zapraszamy również do obejrzenia nagrania z webinaru: ustawa o sygnalistach, najprostszy sposób na spełnienie obowiązków. Omawiamy w nim projekt ustawy, obowiązki pracodawcy, sankcje, automatyzację przyjmowania zgłoszeń oraz kiedy wdrożyć to wszystko.

 

 

Więcej informacji:
e-mail: handlowy@ictfuture.pl , Tel: 71 721 53 00, +48 665 77 40 40

Materiały:
Oferta_sygnanet_ICTFuture

ICT FUTURE SP. Z O.O.

Siedziba firmy:
ul. Wrocławska 29
55-040 Bielany Wrocławskie
NIP: 8961551455

Biuro:
Centrum Biznesowe Focus Plaza
ul. Kościuszki 29
50-011 Wrocław
biuro@ictfuture.pl
tel. 71 721 53 00, +48 665 77 40 40

 

Zasady dotyczące plików cookie.

NOC- ICT (Network Operation Center – ICT):
noc-ict@ictfuture.pl
tel. +48 665 67 40 40

Dział handlowy:
handlowy@ictfuture.pl

Zaufany Kontrahent

IT Corner

 

facebook